Sunday, August 9, 2009

KURSUS IRIDOLOGY DAN SARAF TAPAK TANGAN


Tarikh: 16 Ogos 2009 Masa: 8.45 pagi - 2.00 petang.
Tempat: Dewan HPA Cawangan Ipoh
Yuran : Rm50.00 (Sijil dan Jamuan tengahari disediakan)
Pembimbing: Herbalis PJ Shafariah Ibrahim & PJE Mohamad Sani Ibrahim
Daftar segera: Hubungi Ketua Unit Perubatan JAWI Komuniti Ipoh-013 6641872 (SHA)

1 comment:

  1. Alhamdulillah, kursus iridiologi dan saraf tapak tangan Komuniti Ipoh berjalan lancar. Penyertaan juga diluar jangkaan kerana sehari sebelum kursus hanya 15 orang yag mendaftar. Namun padang berminat menga hari kursus, 25 orang telah mendaftar dan mengikuti kursus sepenuh hati. Ini memberi gambaran betapa ramai yang dahagakan ilmu - ilmu perawatan. Maklumlah tidak semua berkesempatan pergi ke kursus herbalis.
    Malah, bagi yang ingin pergi ke kursus herbalis juga adalah digalakkan untuk mengikuti kursus-kursus pendek sebegini sebagai persediaan. Ini berdasarkan pengalaman saya sendiri kerana sebelum mengikuti kursus herbalis, saya telah mengikuti kursus-kursus pendekseperti iridiologi oleh Pjs Fatin, saraf tapak tangan dan bekam oleh pjs Ramly dan Pjm Murad. Menghadiri PIC juga sangat penting sebagai persediaan.
    Terima kasih tidak terhingga kepada para rakan-rakan saudara hpa di komuniti Ipoh yang memberi sokongsn dan semangat untuk meneruskan perjuangan ini. Ukhwah yang terbina antara kita hasil daripada program-program yang terancang ini semakin akrab dan semoga kita akan terus bersama-sama menggempur HPA di IPOH.

    ReplyDelete