Monday, August 30, 2010

PBC MEGA RAMADHAN PERLU DITERUSKAN




PBC Mega Ramadhan yang diadakan di De Palma Shah Alam pada 28-29 Ogos lalu mendapat sambutan hangat dengan kehadiran sekitar 200 orang peserta. Modul Kenali syarikat dibentang oleh PJM Rosmandi diikuti modul produk pilihan dibentang oleh PJS Jamaluddin Yeop Majlis manakala modul 6M dan Teknik Homeparty pula dibentang oleh PJM Cikgu Murad.
Pada hari Ahad, peserta didedahkan dengan Modul Diagnos Penyakit Melalui Tapak Tangan yang dibimbing oleh Herbalis PJS Fatin manakala Modul Plan Pemasaran pula dibentang oleh PJM Hafidzan Fauzi.

PBC Mega bertambah padu dan bermakna dengan penglibatan tokoh KPJ iaitu Ustaz Mohamad Ibrahim yang lebih dikenali Us Mat Cina yang mengimamkan Qiamullail dan Kuliah Subuh. Di samping itu, para peserta di perkukuhkan lagi kefahaman mereka mengenai MLM Syariah yang dibentang modulnya oleh pakar usul fiqh iaitu Us Ahmad Ali selaku Pengerusi Panel syariah HPA.

Kehadiran Pengarah Urusan Tn Hj Ismail b Ahmad dan Pengurus Besar En Faisol Abd Rahman yang turut membentang modul, merupakan daya penarik utama kehadiran peserta ke PBC Mega.

No comments:

Post a Comment