Sunday, October 31, 2010

PBC Taawun Dapat Sambutan



Seramai 52 peserta telah berjaya mengikuti kursus Perkongsian Bijak Cemerlang (PBC) yang dianjurkan pada 30-31 Okt 2010 bertempat di Hotel Seri Malaysia Ipoh. Pada hari pertama peserta terpaksa berkampung di dewan Hpa Caw Ipoh kerana dewan di Seri Malaysia telah digunakan oleh agensi kerajaan. Namun para peserta amat teruja kerana sebahagian besar peserta yang hadir tidak pernah menjejak kaki ke Hpa cawangan Ipoh. PBC kali ini telah menghimpunkan pengedar Hpa dari Manjung, Sungkai, Kuala Kangsar dan Ipoh.
Seramai tiga orang PJS terlibat menjayakan PBC kali ini iaitu PJS Hj Zainal Ahmad, PJS Sani Ibrahim dan PJS Mohd Assim Khalid serta dibantu oleh PJ Herbalis Shafariah. JK Komuniti Ipoh dan pemimpin pelapis seperti PJ Noridayu, PJ Shaurah, PJ Zaidi, PJ Zuki, PJ Nawawi PJX Zulkifli dan PJX Pauziah turut membantu menjayakan PBC kali ini.
Demontrasi perawatan seperti bekam, refleksologi, akupuntur dan pembetulan tulang belakang menjadi daya tarikan baru dalam PBC Taawun pada kali ini.
Atas permintaan ramai, Insyaallah PBC Taawun seterusnya akan diadakan pada 27 dan 28 Nov 2010 di Hotel Seri Malaysia Ipoh. Untuk tempahan awal bolehlah menghubungi penyelaras Pn Shafariah -013 6641872

No comments:

Post a Comment