Sunday, February 21, 2010

GANDAKAN PBC DI IPOH

Bagi menggempur Insentif dan penjanaan 20 juta jualan produk, PBC merupakan medan pemangkin yang berkesan. Melihat kepada perkembangan kursus kepimpinan yang rancak dijalankan sudah pasti momentum baru akan berlaku di Ipoh khususnya dalam menggerakkan pengedar2 baru ke PBC.


PBC yang terbaik dijalankan dalam lingkungan 40--50 peserta. Jika berlebihan ia akan menghilangkan tumpuan peserta dan penceramah. Justeru 'PBC elit' dengan kehadiran peserta sekitar bawah 50 orang akan menjadi pilihan terbaik.

Memandangkan kebangkitan leader2 yang begitu kuat menggempur Ipoh maka wajar PBC dibuat 2 kali sebulan. Semoga cadangan KOTAKITA mendapat perhatian Kelab-Kelab yang bertanggungjawab dalam melaksanakan PBC di seluruh negara untuk merealisasikannya.

Semasa PBC Ipoh pada 6-7 Feb lalu, Pengarah PBC Ipoh PJS Tn Hj Zainal telah melancarkan tarikh PBC sepanjang tahun iaitu setiap Sabtu dan Ahad di awal bulan. Justeru PBC akan datang akan diadakan pada 6-7 Mac dan bulan berikutnya pada 3-4 April. Harap pengedar HPA Ipoh mengambil catatan untuk menggempur rakan kongsi untuk bersama dalam PBC Ipoh bagi bulan-bulan seterusnya.

No comments:

Post a Comment